  • 11. Data: 2006-10-02 13:33:11
    Temat: Re: Program do KPiR ?
    Od: Miloszek <m...@i...pl>

    >Jest w cenniku - poniżej, szukaj CDN Optima Pakiety START.

    OK, ale w cenniku jest:

    Pakiety promocyjne
    START Mała Firma
    (Faktury, Kasa/Bank, CRM, moduł zabezpieczający MemoHASP) 490,0

    Wiec juz Cie nie mecze tylko chce powiedziec ze w tej cenie co podales
    lub nawet udalo Ci sie kupic, pakietu START sie nie kupi tylko
    CDN OPT!MA Księga Podatkowa jest za 295 zl
    Ale napisze do nich to bede mial jasnosc.

    Ale i tak dzieki za namiar bede sie jeszcze zastanawial, bo
    potrzebuje czegos co bedzie mi drukowalao PIT-5, Vat-7
    no i czym program prostrzy w obsludze tym lepiej ;)
    i wszystko w jednym programie to tez fajna sprawa.

    Pozdrawiam
    Miloszek

  • 12. Data: 2006-10-02 14:24:53
    Od: Miloszek <m...@i...pl>

    >Jest w cenniku - poniżej, szukaj CDN Optima Pakiety START.

    Kontaktowalem sie z firma, masz w 100% racje!
    Drozszy pakiet z ich strony zawiera poprostu jakies moduły
    zabezpieczający MemoHASP dletego drozej ;)

    Zamowie demko i zobaczymy, ale wydaje mi sie ze
    to powinno zalatwic wszystkie moje potrzeby.

    Pozdrawiam
    Miloszek

  • 13. Data: 2006-10-02 15:22:58
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 02-10-2006 o 11:47:13 gollum <n...@u...pl> napisał:

    > A jak minelo wiecej niz 100? ;)

    o ile dobrze pamiętam było ograniczenie do 90 dni od założenia
    działalności, więc przepadło:)

    Piotr

  • 14. Data: 2006-10-03 06:21:21
    Od: Artur Moszumanski <a...@l...localdomain>

    Witam
    Ja natomiast polecam program Ala2000 firmy StreamSoft. Bardzo dobry,
    korzystam od kilku lat i co najważniejsze tani, płacisz raz przy zakupie a
    później aktualizacje gratis.

  • 15. Data: 2009-11-05 20:49:11
    Od: "AnnaZbrowska" <anna.zbrowska@WYTNIJ_TOpoznan.varico.com>

    Ja natomiast polecam program KPiR firmy Varico. Nie dosyć, że z firmowej strony
    Varico mogłam pobrać pełnowartościową wersję Bezpłatny Start tego programu, do
    potestowania przez 30 dni, to jeszcze miałam możliwość wybrania wersji spełniającej
    moje oczekiwania. Po podjęciu przeze mnie decyzji o zakupie programu KPiR
    dowiedziałam się że w cenie programu mam nieograniczony dostęp do serwisu
    telefonicznego, aktualizacji, filmów instruktażowych w najwyższej jakości dostępnych
    również z poziomu programu to jeszcze obsługa Sprzedawców i serwisantów nie
    pozostawia żadnych złudzeń że długo nie zrezygnuję z usług tej firmy! Obecnie firma
    wprowadziła do programów również kanał informacyjny dla klientów o nazwie VaricoNews,
    który pozwala być mi na bieżąco ze wszystkimi nowościami i aktualizacjami, bez
    odrywania się od pracy w programie - coś niesamowitego. Nadmienię jeszcze, że w razie
    jakichkolwiek wątpliwości w działaniu programu mogę przesłać do nich swoje archiwum i
    nic za to nie płacą!!! Z tego co mi wiadomo firmy konkurencyjne każą płacić sobie za
    wszystko i to wcale nie małe kwoty.

    Jeszcze raz polecam gorąco firmę Varico

  • 16. Data: 2009-11-06 14:20:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    AnnaZbrowska pisze:
    > Ja natomiast polecam program KPiR firmy Varico. Nie dosyć, że z firmowej strony
    Varico mogłam pobrać pełnowartościową wersję Bezpłatny Start

    Jak już wysyłasz spam, to sprawdź jakim językiem posługuje się dane
    środowisko. Wtedy może ktoś by ci uwierzył, a tak wywołałaś tylko rechot
    na sali.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2009-11-06 14:31:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    From: AnnaZbrowska <anna.zbrowska@wytnij_topoznan.varico.com>

    :)

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2009-11-06 22:05:34
    Od: "saldo" <s...@e...pl>

    Nadmienię jeszcze, że w razie jakichkolwiek wątpliwości w działaniu programu
    mogę przesłać do nich swoje archiwum i nic za to nie płacą!!!

    A szkoda :) mogliby coś za to płacić!!!

    ----------

    Pozdrawiam
    ZB
    Użytkownik "AnnaZbrowska" <anna.zbrowska@WYTNIJ_TOpoznan.varico.com> napisał
    w wiadomości news:hcvdo7$ka3$1@z-news.wcss.wroc.pl...

  • 19. Data: 2009-11-07 10:33:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Tomek pisze:

    > From: AnnaZbrowska <anna.zbrowska@wytnij_topoznan.varico.com>
    >
    > :)

    Na to to nawet nie patrzyłem, ale znaczące jest, że garniturki mają
    generalnie zupełnie inny język niż reszta świata.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek