    From: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program do prowadzenia KPiR
    Date: Mon, 18 Mar 2002 21:05:22 +0100

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:67n69ug6o9fa7v3q9i751ccvrpo4jd394g@4ax.com...
    > A nie ma konfiguratora wydruku? Bo jeżeli nie, to już zupełnie w tym
    > programie nic nie widzę... :)

    Tzn konfigurator jest, można sobie poustawiać, ale nijak nie mogę mieć w
    linijce cenę netto i brutto naraz :-)
    Natomiast największą zaletą jest to (choć to tylko dla wąskiej grupy osób
    jest zaletą), że system chodzi na SQL (MS SQL). Do tego jest sterownik ODBC.
    Bez problemu dostaję się do danych z poziomu PHP, ale przede wszystkim z
    Accessa przez ODBC. Mam więc Formularze i Raporty, w Accesie które drukują
    mi koperty w kilku wymiarach dla kontrahentów z programu, można generować
    zestawienia faktur, można sobie tworzyć tabele z usługami i łączyć to z
    kontrahentami itp itd :-))) No, ale nie każdy wie co to ODBC ;-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski