    From: Lukasz Sikora <l...@j...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Program do prowadzenia ksiegowosci
    Date: Wed, 27 Nov 2002 12:29:43 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@w-net.pl

    Witam serdecznie.

    Mam dylemat. Jestem na kupnie programu do prowadzenia ksiegowosci
    (dokladnie chce kupic Rachmistrza) i zastanawiam sie czy w momencie kupienia
    moge zaprzestac prowadzenia KPiR oraz ksiag do VAT'u i przejsc na wersje
    elektroniczna. Nigdzienie znalazlem o tym informacji. Dodatkowo chcialbym
    wiedziec czy moge dotychczas prowadzona ksiegowosc wpisac do programu, a
    tamte ksiegi odlozyc i uznac je za niepotrzebne.

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

    Lukasz S.