  • 1. Data: 2003-12-25 13:12:43
    Temat: Program do prowadzenia księgowości - szukam
    Od: "bogdan" <b...@o...pl>

    Witam, poszukuję programiku do prowadzenia księgowości uproszczonej dla
    osoby prowadzącej działalność gospodarczą. Bardzo byłbym wdzięczny za pilne
    przesłanie go mailem. Jeśłi zajmuje zbyt dużo, to wysyłkę w ratach lub
    przesłanie pocztą kopii płytki jakiegoś programiku - oczywiście pokrywam
    koszty z góry. Wiem, że było coś takiego w jakimś numerze Rzeczpospolitej
    niedawno temu, ale nawał prac nie pozwolił mi na jej zakup niestety, więc
    liczę na grupowiczów. Dziękuję i pozdrawiam życząc Wesołych!

    Bogdan

    b...@o...pl

  • 2. Data: 2003-12-25 13:21:34
    Temat: Re: Program do prowadzenia księgowości - szukam
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > niedawno temu, ale nawał prac nie pozwolił mi na jej zakup niestety, więc
    > liczę na grupowiczów. Dziękuję i pozdrawiam życząc Wesołych!

    Świąteczny Bogusiu ....
    ale jaka forma opodatkowania ???????
    Napisz to ludziom .. niech nie wysyłają bez sensu
    masz do wyboru

    karta podatkowa z vat
    ryczałt bez vat
    ryczałt z vat
    kpir
    kpir z vat

    tooooooo która ????

    pozdrawiam świątecznie
    fart

    mam właśnie przerwę w świętach
    OOOOOooooooooooOOOOOOOOOOOoooOOO OOObżarłem się

  • 3. Data: 2003-12-25 13:25:59
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > niedawno temu, ale nawał prac nie pozwolił mi na jej zakup niestety, więc
    > liczę na grupowiczów. Dziękuję i pozdrawiam życząc Wesołych!

    EJJJJJJJJJ !!!!!!!
    Cipągu !!!!!
    puściłeś ten sam post na grupy pirackie ... .....
    o co Ci chodzi
    wejdź na stronę darmowego softu leniuchu ....... i se ściągnij a ludzi nie
    zaprzątaj swoimi głupawymi, wg mnie, postami
    Nie wiedz jak .... ??????????????
    www.google

    w wszystko
    wpiszesz swoje zapytanie i masz

    a miałem się przez święta nie denerwować

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2003-12-25 13:39:56
    Od: "bogdan" <b...@o...pl>

    A czegoż się denerwujesz? Jak się ma taki zajob jak ja to tak bywa niestety,
    a moje ukochane miasto Chorzów na mym osiedlu nie daje mi możliwości
    zainstalowania stałego łącza do netu, z tepsy nie dam się wrobić, więc
    korzystam z kafejek jak jestem na miejscu, więc dlatego porozrzucałem
    pytanie po grupach...