  • 1. Data: 2006-09-26 16:04:58
    Temat: Program ksiegowy dla malej firmy.
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Potrzebuje jakis w miare prosty ale jednoczesnie posiadajacy odpowiednie
    mozliwosci program ksiegowy dla malej firmy. W tej chwili jest to
    jednoosobowa dzial. gosp. Planuje zatrudnic 1 moze 2 osoby. Chcialbym aby
    wspomniane oprogramowanie prowadzilo magazyn, wystawialo faktury oraz
    paragony itd...

    Potrzebuje glownie przyoszczedzic czasu na wypisywaniu ksiegi oraz vatow.
    Czy wydruki z takiego programu moga je zastapic? Nie obrazilbym sie rowniez
    gdyby drukowalo pity...

    Zupelnie nie wiem czy wiele wymagam czy moze bardzo malo.

    Aha... no i oczywiscie nie moze kosztowac 2 czy 3 tysiace zlotych... Raczej
    ponizej tysiaca bym chcial na to wydac.

    Jesli macie jakies fajne, godne polecenia propozycje to chetnie poczytam
    sugestie.

    Pozdrawiam wszystkich,
    Grzegorz.

    --

    KOSMED - Profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
    0-668-015-045.

  • 2. Data: 2006-09-26 16:32:25
    Temat: Re: Program ksiegowy dla malej firmy.
    Od: jacekp <j...@b...vectranet.pl>

    gieroj44 napisał(a):
    > Witam serdecznie.
    >
    > Potrzebuje jakis w miare prosty ale jednoczesnie posiadajacy odpowiednie
    > mozliwosci program ksiegowy dla malej firmy.

    Użytkuję stosunkowo od niedawna - być może wystarczy ci darmowa Mała
    Księgowość Rzeczpospolitej?

  • 3. Data: 2006-09-26 16:49:08
    Od: "weronika" <k...@w...pl>

    gieroj44 napisał(a):
> [...]
    > jednoosobowa dzial. gosp. Planuje zatrudnic 1 moze 2 osoby. Chcialbym aby
    > wspomniane oprogramowanie prowadzilo magazyn, wystawialo faktury oraz

    Wszystkie wymagania spełnia Buchalter II warszawskiego Graf softu, a
    jako gratis policzy Ci place i przygotuje plik do przerzutki do
    Platnika, wydrukuje deklaracje i ewidencje sr trwalych;). Nie wiem
    tylko jak spisuje sie jego magazynówka, bo wykonuję uslugi i z tej
    opcji nie korzystam. Prosty w obsłudze, łatwy- bo logicznie
    skonstruowany. Cena aktualna - nie wiem dokladnie, ale cos w granicach
    500 zł . Zorientuj sie kto w okolicy jest dealerem i popros o darmowa
    prezentacje.

    pozdrawiam : weronika
    'Pewnik?- Nie ma pewnika dla podatnika'

  • 4. Data: 2006-09-26 20:13:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Sep 2006, gieroj44 wrote:

    > Potrzebuje glownie przyoszczedzic czasu na wypisywaniu ksiegi oraz vatow.
    > Czy wydruki z takiego programu moga je zastapic?

    Zajrzyj do:
    - rozporządzenia o prowadzeniu KPiR (KONIECZNIE je OSOBIŚCIE przeczytaj)
    - ustawy o VAT, tam jest tytuł "ewidencje" czy jakoś tak.
    Z grubsza: tak, wydruki mogą zastąpić KPiR, podobnie byłoby dla ewidencji
    VAT "luzem", *o ile pamiętam* mogą wystąpić jakieś kombinacjie kiedy np.
    przy sprzedaży bezrachunkowej "coś" musi być prowadzone codziennie.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2006-09-26 21:58:38
    Od: "grzechoo" <grzech00@_interia.pl>

    > Użytkuję stosunkowo od niedawna - być może wystarczy ci darmowa Mała
    > Księgowość Rzeczpospolitej?

    Używam ze 3 lata - też polecam.
    Polecałem znajomym - też są zadowoleni.
    Policzy i magazyn i książkę i płace (choć płace robię nadal w Supepłacach,
    bo Rzeoa na pewien czas przestała wspierać płace)
    Zamówić można w Rzepie - dostaniesz fakturkę na ok. 15 zeta z przesyłką.
    pzdr
    grzechoo

  • 6. Data: 2006-09-27 10:40:00
    Od: "oprogramowanie" <b...@o...pl>

> [...]
    > rowniez gdyby drukowalo pity...
    >
    > Zupelnie nie wiem czy wiele wymagam czy moze bardzo malo.

    Sprawdź PolkaSQL-Standard i Jolka-KPiR
    http://www.odl.com.pl/standard.htm
    http://www.odl.com.pl/jolka.htm