  • 1. Data: 2003-12-03 12:41:25
    Temat: Prośba o pismo: wezwanie do zapłaty
    Od: "Chezzi" <c...@o...pl>

    Czy ktoś mógłby mi podesłać na priva wzór pisma WEZWANIA DO ZAPŁATY (pierwszego)
    w jakimś rozsądnym formacie np Word lub Excel?
    Muszę to dzisiaj wysłać a w sieci nie znalazłem...
    Z góry dziękuję za pomoc :)

    --
    Chezzi

  • 2. Data: 2003-12-03 14:11:24
    Temat: Re: Prośba o pismo: wezwanie do zapłaty
    Od: "Tomek Niedbała" <t...@g...pl>

    Poszło na priv....

  • 3. Data: 2003-12-03 17:01:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Chezzi napisał:
    > Czy ktoś mógłby mi podesłać na priva wzór pisma WEZWANIA DO ZAPŁATY (pierwszego)
    > w jakimś rozsądnym formacie np Word lub Excel?

    Zdecyduj się -Word czy rozsądny format???

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl