  • 1. Data: 2003-12-03 12:26:08
    Temat: korekta do PIT-40
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl_NOSPAM>

    Witam,

    zalozmy ze skladam oswiadczenie o tym, ze moj pracodawca rozliczy mnie z
    podatku dochodowego (PIT-12?).
    Platnik sklada PIT-40, ktorego kopia trafia rowniez do mnie.
    Okazuje sie jednak ze podatek zostal blednie/bezpodstawnie naliczony od
    czesci dochodow (a dokladniej: blednie okreslona zostala wysokosc dochodu).

    Pytanie:
    kto moze i kto ma prawo skladac korekte PIT-40 i kto ubiegac moze sie o
    zwrot nadplaconego podatku z US?
    Ewentualna podstawa prawna bylaby wskazana i bardzo pomocna :)

    pozdrawiam
    Piotr