  • 1. Data: 2002-11-04 09:40:25
    Temat: Proszę o pomoc w wyjaśnieniu wątpliwości dotyczących "osoby współpracującej"
    Od: Marcin <m...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry.
    Bardzo proszę o wyjaśnienie na jakich zasadach jest obliczany dochód osoby
    współpracującej?
    W latach 1997-98 byłem zatrudniony w firmie prowadzonej przez mojego ojca
    jako osoba współpracjąca.Z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej
    ojciec osiągnął określony dochód a za mnie opłacane były składki
    ubezpieczeniowe.
    Czy w rozumieniu prawa mój dochód jest liczony na podstawie dochodu
    ojca,tj.jeśli ojciec zarobił np.100,000 PLN ,czy mój dochód jest liczony do
    tej kwoty?
    Jeśli tak to proszę o jakąś wykładnię prawną a najlepiej o wyrok NSA w tej
    sprawie.
    A może jest jakaś ustawowa kwota jaką zarabia osoba współpracująca i ani
    grosza więcej,obojętnie ile zarobiła osoba prowadząca działalność??
    Bardzo prosze o wyjaśnienie tej kwestii.
    Pozdrawiam
    Marcin J.