eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProsze o pomoc - zakup nieruchomosci niepokryty dochodami i wezwanie do US › Prosze o pomoc - zakup nieruchomosci niepokryty dochodami i wezwanie do US
  • Data: 2005-05-11 16:29:30
    Temat: Prosze o pomoc - zakup nieruchomosci niepokryty dochodami i wezwanie do US
    Od: "KubaBB" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, Mam wielki problem i za pomoc z gory dziekuje.
    Otoz w 2004 zakupilem nieruchomosc za pieniadze zarobione
    w latach wczesniejszych za granica i czesciowo przy pomocy rodzicow.
    Na dniach dostalem wezwanie do US w celu przedstawienia zrodel dochodu
    pokrywajacych zakup.
    NIestety w 2004 i wczesniej nie posiadalem dochodow (mlody wiek) a pieniadze
    zarobione za granica byly zarobione nielegalnie (Anglia, Holandia).
    Nie mam pojecia co zrobic?
    Co mowic w US?
    Myslalem zeby powiedziec, ze calosc dostalem od rodzicow tylko oni
    nie maja wystarczajacego dochodu zeby mi przekazac taka kwote.
    i na koniec:
    Co moze mi grozic w takiej sytuacji???

    Jeszcze raz serdecznie dziekuje za wszelka pomoc.

    Kuba