  • 1. Data: 2002-03-18 01:52:17
    Temat: Prozba o porade
    Od: "Ceylon" <c...@t...pl>

    Witam!
    Jakies 2 latka temu pracowalem przez miesiac na umowe o dzielo i pracodawca
    wyplacil mi pesje po odliczeniu wszystkich podatkow reke 1700 pln.
    Zapomnielem wypelnic tego roku PIT. W nastepnych latach niewykazywalem
    dochodu i niepracowalem wiec chyba niemusialem jako osoba fizychna wypelniac
    tego zaznania.
    Mam wobec tego pytanko , jesli pracodawca odprowadzil podatek i dal mi
    wypate jednorazowo, osiagnelem dochod niepodlegajacy opodatkowaniu wiec czy
    w tej sytuacji musialem wypelnic PIT?? czy grozam mi teraz za to jakies
    konsekwecje??? po jakim czasie Urzad Skarbowy upomni sie o mnie???
    prosze o pomoc

  • 2. Data: 2002-03-19 01:20:16
    Temat: Re: Prozba o porade
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Sam sobie zaprzeczasz. Skoro odprowadzono podatek, to dochód był
    opodatkowany.

    Fiskus może doszukać się twojego Pitu 8b z wykazaną kwotą wypłaty.
    Zleceniodawca powinien był wysłać go Tobie i Urzędowi. Kiedy i czy to
    nastąpi - nikt nie wie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof