  • 1. Data: 2002-03-18 07:17:47
    Temat: można odliczyc klamki itp?
    Od: "Wiola" <k...@h...pl>

    czy ktos na grupie moze odpowiedziec na moje wątpliwosci
    czy ponizsze artykuły mozna odliczyc w ramach ulgi remontowej?
    - klamki do drzwi
    - drzwi zewnetrzne
    -atestowany zamek do drzwi
    - kratka wentylacyjna
    -karnisze przytwierdzone do sufitu (przykręcone)
    -odboje
    -gniazdko telefoniczne,przewód telefoniczny
    -aluminiowe listwy przypodłogowe

    dziekuje

    Wiola

  • 2. Data: 2002-03-18 19:46:39
    Temat: Re: można odliczyc klamki itp?
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    polecam sprzawdzic
    Załączniki do rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
    z dnia 21 grudnia 1996 r. (poz. 788)
    pozdr jacek