  • 11. Data: 2015-12-21 12:26:36
    Temat: Re: Prywatny sprzęt kupiony podczas DG w firmie
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 12:14:39 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Nie masz systemowo czy akurat w tym przypadku?
    > Bo jak będziesz sprzedawał, to naliczyć bedziesz musiał.
    > (oczywiście nikt nie zmusza do sprzedaży)

    W sumie to systemowo. A sprzedaję jedynie usługi, więc nie ma problemu odsprzedaży
    żadnego z zakupionych sprzętów.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 12. Data: 2015-12-21 15:22:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    -----

    A nie bedzie problemu, ze skoro mogles kupic na fakture do firmy, i
    VAT odliczyc (oczywiscie dla tych, ktorzy moga), to US zacznie sie
    dopatrywac jakis nienaleznych odliczen w PIT ?

    No bo gdybys kupil za 1000+230, to w koszta by weszlo w koncu tylko
    1000zl odpisow, a tu podatnik kombinuje, zeby ich weszlo 1230 ...

    Oczywiscie nei dotyczy tego, co bylo kupione przed otwarciem DG (ale
    wtedy dochodzi kwestia wyceny).

    No i kolejna sprawa - po cenie netto moze sie zalapac na amortyzacje
    jednorazowa, po cenie brutto juz nie ...

    J.