  • 1. Data: 2004-08-11 15:50:14
    Temat: Przedawnienie administracyjnego tytułu egzekucyjnego
    Od: b...@v...pl

    Witam,

    prawie rok temu ZUS zajął mi rachunek bankowy bezskutecznie próbując
    wyegzekwować trochę kasy. AFAIK tytuły egzekucyjne ulegaja przedawnieniu, ale
    niestety nie wiem po jakim czasie. Czy ktoś mógłby mnie oświecić? I najlepiej
    podać podstawę prawną. :-)

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-08-11 21:04:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Aug 2004 b...@v...pl wrote:
    [...]
    >+ AFAIK tytuły egzekucyjne ulegaja przedawnieniu, ale
    >+ niestety nie wiem po jakim czasie.

    Zeznaję że nie wiem. Ale na .prawo regularnie przewija się sprawa
    że należność *z wyroku* przedawnia się po 10 latach: jak z decyzją
    (administracyjną) to głowy nie dam...
    Jak nikt nie zezna - spytaj na .prawo :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)