    From: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Przednie brednie poobiednie
    Date: Sun, 2 Sep 2012 14:08:42 +0200

    Udało mi się nerwowo wytrzymać Jarka do momentu ogłoszenia pomysłu podatku
    obrotowego
    dla dużych sieci handlowych...
    Coś mi potem doleciało o zlikwidowaniu opodatkowania emerytur ale tylko tych
    do 1000zł
    Jakieś bony, ulgi, zwolnienia...
    O ujednoliceniu VAT ani słowa mimo, że o ile dobrze zrozumiałem uvatowic
    wszystkich przedsiebiorców chciałby.

    Jak śmie zatem taka partia jak PiS nazywać sie prawicą!

    Gosopodarczo bardziej na prawo to juz SLD było.

    Publicznie ogłaszam, że jako ultrakonserwatysta nigdy nie oddam głosu na
    nikogo z tego środowiska!

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org