  • 1. Data: 2008-06-18 15:12:15
    Temat: Przelew za podatek dochodowy z banku internetowego
    Od: BB <b...@i...pl>

    Witam,

    Muszę dziś wykonać przelew za podatek dochodowy. Jestem na ryczałcie
    ewidencjonowanym i nie wiem co za opcję mam wybrać w miejsce: "Symbol
    formularza lub płatności"?

    PIT czy PIT-28?

    Wydaje mi się, że PIT. PIT-28 to pewnie w późniejszym czasie, przy
    składaniu zeznania(?)

  • 2. Data: 2008-06-18 15:39:29
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Muszę dziś wykonać przelew za podatek dochodowy. Jestem na ryczałcie
    > ewidencjonowanym i nie wiem co za opcję mam wybrać w miejsce: "Symbol
    > formularza lub płatności"?
    > PIT czy PIT-28?
    PPE
    https://form.mbank.com.pl/pomoc/rach/us-k2.html