  • 1. Data: 2005-06-01 12:00:58
    Temat: Przeniesienie (sprzedaż) praw do domeny: osoba prywatna -> firma
    Od: porzeraczmuzguw <p...@w...pl>

    Witam

    Chciałbym się zapytać jak wygląda kwestia sprzedaży praw do domeny
    internetowej (cośtam.pl) w sytuacji, gdy właścicielem owej domeny jest
    osoba prywatna a stroną kupującą firma. Jak to zrobić od strony
    prawnej i podatkowej (VAT itp.)? Szukałem informacji na temat tego
    typu transakcji i rozliczeń, jednak nie natrafiłem na żadne konkretne
    informacje :(, prosiłbym więc bardzo o pomoc bywających na tej grupie
    specjalistów.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
    $25 dla Ciebie! Bez ściemy!
    http://greenzap.com/polska