  • 1. Data: 2006-06-06 13:54:24
    Temat: Przepisanie przwa własności domu
    Od: "Heronymus" <h...@o...pl>

    Witam.

    Czy mógłby mi ktoś napisać jakie mogą być orientacyjne koszty przepisania
    aktu własności działki z domem.
    Obecnie właścicielami są moi rodzice i chcą mi to przepisać (wartość domu z
    działką to ok 150-200 tyś. zł)

    A może lepiej zostawić to w spokoju i w odpowiednim (oby jak najpóźniej)
    czasie rozwiązać to na drodze spraw spadkowej.

    Pozdrawiam

    Seba

  • 2. Data: 2006-06-07 06:25:12
    Temat: Re: Przepisanie przwa własności domu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jun 2006, Heronymus wrote:

    > A może lepiej zostawić to w spokoju i w odpowiednim (oby jak najpóźniej)
    > czasie rozwiązać to na drodze spraw spadkowej.

    "Tego nie wie nikt".
    O koncepcie zniesienia podatku od spadków mówią różne partie
    (ultraliberał JKM określał go "okradaniem wdów i sierot"), PiS
    przed wyborami :> również wspominał zdaje się coś na ten temat,
    więc NIKT nie wie jak będzie ze spadkiem za 2/5/7/12 lat.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-06-07 07:24:32
    Od: "Heronymus" <h...@o...pl>

    A jak to wygląda dzisiaj?? Ile trzeba będzie zapłacić za takie przepisanie??

    Seba