  • 1. Data: 2006-06-06 03:29:58
    Temat: Wykaz samochodów z prawem do odliczenia VAT
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Czy spotkaliście się gdzieś z wykazem samochodów dostawczych, przy których
    wolno odliczać VAT od zakupów paliwa i części.
    Chodzi mi o wykaz "łopatologiczny" tj. Marka - model - tak - nie.
    Jestem aktualnie przed zakupem jakiegoś używanego pojazdu (3 osoby +
    ładunek) i każdy komis mówi co innego.
    Będę wdzięczny za jakiś odpowiedni link.
    Jacek

  • 2. Data: 2006-06-06 21:09:06
    Temat: Re: Wykaz samochodów z prawem do odliczenia VAT
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Jacek napisał(a):
    > Jestem aktualnie przed zakupem jakiegoś używanego pojazdu (3 osoby +
    > ładunek) i każdy komis mówi co innego.

    proponuję zasięgnąć języka u diagnostów,
    wszak oni wbijają pieczątki...

    --
    regent...
    (...)

  • 3. Data: 2006-06-07 07:12:02
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    dzięki ! na to nie wpadłem

  • 4. Data: 2006-06-08 17:13:31
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

    A ja radzę poczytać ustawę o podatku od towarów i usług... W szczególności
    definicję samochodu ciężarowego (ten kawałek o rzędach siedzeń i przestrzeni
    ładunkowej)...

    M.