  • 1. Data: 2006-06-06 11:18:30
    Temat: Ulga odsetkowa
    Od: "Lopez" <l...@o...pl>

    Czy przysługuje mi ulga odsetkowa jeśli:
    - kupuję dom jednorodzinny w stanie surowym zamkniętym od osoby prywatnej
    wraz z działką - czy jest to rynek pierwotny?
    - budowa została rozpoczęta 6 lat temu przez poprzedniego właściciela
    - nie korzystałem z dużej ulgi budowlanej, jedynie z ulgi remontowej 2 lata
    temu
    - jeśli mi przysługuje ulga odsetkowa jak podzielić procentowo wartość
    działki i budynku
    dzieki pozdrawiam lopez

  • 2. Data: 2006-06-06 13:19:25
    Temat: Re: Ulga odsetkowa
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Lopez wrote:
    > Czy przysługuje mi ulga odsetkowa jeśli:
    > - kupuję dom jednorodzinny w stanie surowym zamkniętym od osoby prywatnej
    > wraz z działką - czy jest to rynek pierwotny?

    Nie jest.

    > - budowa została rozpoczęta 6 lat temu przez poprzedniego właściciela

    Warunkiem ulgi odsetkowej, jak pamiętam, było, że budowa ma być
    rozpoczęta po 2001 roku.
    Sprawdź sobie.