  • 81. Data: 2011-12-29 20:19:48
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Dec 2011, mvoicem wrote:

    > Ale udzielenie licencji, to nie jest przeniesienie prawa IMHO.

    Co racja to racja, "o jedno zastrzeżenie za mało" :P

    > Przeniesienie jest związane z wyzbyciem się, nieprawdaż?

    Owszem. "Podzielenie się prawem" rzeczywiście nie "przenosi",
    więc:

    > Abstrahując od tego że przeniesienie nie jest warunkiem koniecznym o czym
    > dalej wspominasz.

    ...jak rozumiem punkt ciężkości przenosisz z podważania "prawa"
    na podważanie (wymogu) "przenoszenia", to by się zgadzało :)

    pzdr, Gotfryd

  • 82. Data: 2011-12-29 20:23:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Dec 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ponieważ mnie wywołujesz do tablicy,

    ...nienienie, zacytowałem przywracając wrotkę, żeby kontekst
    za bardzo nie umknął.
    W zupełności się zgadzamy:

    > "licencja" oznacza przeciez "prawo" właśnie.

    ...a teza o wymogu "przeniesienie" lub "zbycia" nie ma
    literalnych podstaw, skoro jest "w szczególności".

    pzdr, Gotfryd