  • 31. Data: 2007-03-06 11:03:44
    Temat: Re: Przyklad na amortyzacje...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Mar 2007, Hikiu Sanu Haiku wrote:

    > No wlasnie, co? :)

    Można ująć w następnym okresie rozliczeniowym o ile przepis pozwala,
    albo trzeba składać korektę ;)

    > i co zrobil? :)

    Jeszcze nic. Ale chyba nie podaruje i złoży korektę.
    Sierpniowa tak czy siak byłaby poza zakresem :], ale w innych przypadkach
    wydłużenie czasu "na rozliczenie" jest 3-krotne.
    Np. jak ktoś ma import, ma wyraźnie więcej czasu na "dojście" papierów.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2007-03-06 12:28:47
    Od: Hikiu Sanu Haiku <h...@o...eu>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Można ująć w następnym okresie rozliczeniowym o ile przepis pozwala,
    > albo trzeba składać korektę ;)

    To te przepisy co pozwalaja lub nie sa rozne? Zaleza od czego?
    Podatnika? Towaru?

> [...]
    > wydłużenie czasu "na rozliczenie" jest 3-krotne.
    > Np. jak ktoś ma import, ma wyraźnie więcej czasu na "dojście" papierów.

    No tak, wtedy to sie sprawdza. Ale jak ktos ma piec na krzyz faktur
    kosztowych, i to przewaznie do reki, to juz nie ma jakichs wielkich
    plusow takie podejscie :)

    --
    "Rzad zamierza wzmóc kontrolę jednoosobowych firm":
    "Polski biznes ucieka do Wielkiej Brytanii":

  • 33. Data: 2007-03-06 19:42:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > To te przepisy co pozwalaja lub nie sa rozne? Zaleza od czego? Podatnika?
    > Towaru?

    Nie.
    Okresy rozliczeniowe są różne.
    Jak mam okres rozliczeniowy 1 miesiąc, to muszę w ciągu 2 miesięcy
    "rozliczyć" VAT naliczony. Jak mam okres rozliczeniowy kwartał, to
    mam od 3,5 do 6,5 miesięcy na skompletowanie "papierów".
    Jak "papiery" idą za towarem, to może to komuś robić różnicę :)

    > No tak, wtedy to sie sprawdza. Ale jak ktos ma piec na krzyz faktur
    > kosztowych, i to przewaznie do reki, to juz nie ma jakichs wielkich plusow
    > takie podejscie :)

    Zgoda :)
    Ale i tak papierków mniej.

    pzdr, Gotfryd