  • 1. Data: 2007-07-25 13:18:50
    Temat: Pytania do Ksiegowego roku
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    witam
    Czy ktos z Was zetknal sie kiedys na pytania i zadania do ksiegowego roku
    obojetnie ktorej edycji?Bede wdziecna za wszekie odpowiedzi

  • 2. Data: 2007-07-25 14:22:31
    Temat: Re: Pytania do Ksiegowego roku
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 15:18:50 Annacor <a...@i...pl> napisał(a):

    > witam
    > Czy ktos z Was zetknal sie kiedys na pytania i zadania do ksiegowego roku
    > obojetnie ktorej edycji?Bede wdziecna za wszekie odpowiedzi

    Ja sie kiedyś zetknąłem bigosem na podobne pytania - trzeba bylo
    wyrzucic...

  • 3. Data: 2007-07-26 05:47:10
    Od: Basia <B...@g...com>

    On 25 Lip, 15:18, "Annacor" <a...@i...pl> wrote:
    > witam
    > Czy ktos z Was zetknal sie kiedys na pytania i zadania do ksiegowego roku
    > obojetnie ktorej edycji?Bede wdziecna za wszekie odpowiedzi

    poszukaj na www.infor.pl powinno byc przynajmniej kiedys po kolejnej
    edycji bylo.

    Barbara