  • 11. Data: 2003-01-08 07:39:12
    Temat: Re: Pytanie: I-szy raz dochód w tym roku, a strata za rok ubiegły
    Od: "Piotr" <g...@p...onet.pl>

    Wybaczcie, że odgrzewam stare kartofle... ;)
    Zacytuję niezawodną Maddy:

    >Możesz zacząć odliczac strate z roku ubiegłego - nie więcej niż 50%
    >rocznie, czyli w listopadzie możesz odliczyc maksymalnie 11/12 z 50%
    >straty z zeszłego roku, oczywiście nie wiecej niż wykazałes dochodu.
    >
    >Maddy

    I teraz: jeśli miałem straty w dwóch poprzednich latach (2001 i 2002), to czy
    w styczniu mogę odliczyć 50% z sumy tych strat, czy tylko ze straty za 2002
    rok?
    To samo pytanie mam do rozliczenia rocznego - czy w rozliczeniu rocznym można
    odliczyć 50% straty tylko z poprzedniego roku czy też z sumy strat z lat
    ubiegłych?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl