  • 1. Data: 2005-10-11 12:23:42
    Temat: Pytanie chyba z podstaw ksiegowosci (korekty).
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Mam takie pytanko dotyczace przykladowego jednego towaru :
    1) Kupuje jako firma 1 sztuke towaru X za 100 zl brutto.
    2) sprzedaje ten towar za 200 zl brutto
    3) mijaja np dwamiesiace a ja z firmy opd ktorej go kupilem dostaje korekte
    ze nie mial byc po 100 tylko po 50.
    Co sie z tym robi ? Wszedzie juz wykazalem ze zarobilem 100 zl brutto. A tu
    sie nagle okazuje zenie 100 zl. tylko 150 zl.

    Fantom

  • 2. Data: 2005-10-11 13:47:40
    Temat: Re: Pytanie chyba z podstaw ksiegowosci (korekty).
    Od: "Fin" <fin@autograf[spam].pl>

    ksiegujesz korekte i rozliczasz ja w tym miesiacu na ktory jest korekta i na
    nastepny miesiac masz 50 zl przychodu
    tak jest wg mnie :)

    pzdr
    Illumianti