  • 1. Data: 2007-04-20 11:33:31
    Temat: Pytanie o PIT-B
    Od: "v360" <v...@p...fm>

    Zanioslem PIT36 do US ale nie przyjeli, powiedzieli mi ze musze dolaczyc
    PIT-B.
    Nie moge znalezc objasnienia do tego PITu ale przejzalem formularz PIT-B i
    mam pytanie.
    Moge wpisac w sekcje B 1.2 (przychod, koszt uzyskania, dochod/strata)
    wartości z PITu 36 ?

    --
    v360

  • 2. Data: 2007-04-20 12:13:35
    Temat: Re: Pytanie o PIT-B
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2007 13:33:31 +0200, v360 napisał(a):

> [...]
    > mam pytanie.
    > Moge wpisac w sekcje B 1.2 (przychod, koszt uzyskania, dochod/strata)

    Odwrotnie :)
    Z PIT-B przenosisz do PIT-36

  • 3. Data: 2007-04-20 12:32:37
    Od: "v360" <v...@p...fm>

    > Odwrotnie :)
    > Z PIT-B przenosisz do PIT-36

    Wiem. Ale ja mam odwrotna sytuacje :-)dlatego zapytalem czy moge..
    PIT-36 wystawilem z miesiecznych PIT-5. Teraz musze wypelnic przychod itp.