  • 1. Data: 2007-04-20 12:28:58
    Temat: odliczenie 1%
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Jak to jest z tym słynnym 1%. Jeśli przekażę uprawnionej instytucji więcej
    niż 1% (lub dokładnie 1%) podatku to wpisuję to łądnie w zeznanie, obliczam
    limit 1% i tą kwotę mogę odliczyć. A co jeśli przekażę mniej niż 1%? Można
    tak? Czy odliczone musi być dokładnie 1%, a jeśli przekazałem mniej to nie
    mogę nic odliczyć?

    JS

  • 2. Data: 2007-04-20 13:35:03
    Temat: Re: odliczenie 1%
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    może byc mniej niż 1%, ale nie może byc wiecej

  • 3. Data: 2007-04-20 20:25:10
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:4628aa4a$0$13192$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > może byc mniej niż 1%, ale nie może byc wiecej

    Przekazać można dowolnie, odliczyć tylko max 1%.

  • 4. Data: 2007-04-23 04:26:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> wrote in message
    > może byc mniej niż 1%, ale nie może byc wiecej

    może być mniej, może być więcej, odliczyć można min (1% * podatek,
    kwota_przekazana)

  • 5. Data: 2007-04-23 18:29:16
    Temat: Re: odliczenie 1% na dobro schronisk dla zwierząt
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Nie wiem, czy tak naprawdę bez sprawdzania każdorazowo takiej organizacji da
    się na to jednoznacznie odpowiedzieć, ale: przeglądając różne strony w sieci
    [w tym jedenprocent....] nie udało mi się znaleść żadnej wzmianki o fakcie
    jakoby jakiekolwiek schronisko dla zwierząt spełniało uwarunkowania opp
    (wiem tylko tyle, że Paluch jest finansowany z budżetu miasta, jako, że taką
    odpowiedź otrzymałem od Nich w mailu). Mam więc pytanie - bardziej w kwestii
    ciekawostki - czy każdorazowo zależy to od indywidualnego przypadku, czy
    schroniska jakotakie z założenia nie spełniają warunków kwalifikujących je
    do opp ? Pytam, bo chciałbym na dobro takowego przekazać darowiznę i nie
    wiem, czy mogę to uwzględnić ? Ewentualna (nie)możliwość odliczenia nie
    będzie miała oczywiście wpływu na wpłatę, bo liczy się tu los zwierząt, a
    nie możliwość odliczenia, ale tak z ciekawości pytam :)

    --
    Regards for All
    -= cOOba =-