  • 1. Data: 2005-01-20 18:51:51
    Temat: Zła stawka vat i korekta faktury - jak to zrobić.
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Dzień dobry.
    Jest taki problem.
    Firma wystawiała faktury od maja 2004 swoim klientom ze złą stawką vat.
    Powinna być zw. a była 22%.
    Jak to teraz wyprostować?
    Domyślam się że trzeba wystawić faktury korygujące - tylko z jaką datą? Np
    korekta faktury majowej z datą majową? Czy z datą styczniową.
    Bo jeżeli z majową to trzeba złożyć korekty do każdej deklaracji VAT-7, a
    jeżeli ze styczniową to różnice vatu wyjdą mi na deklaracji za styczeń (to
    prostsze ale pewnie nieprawidłowe).
    Jak takie faktury korygujące ma rozliczyć odbiorca? Czy też korektami do
    deklaracji?

    Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki inne niż google (bo nie wiem o co
    pytać) i czytanie ustawy bo nic nie rozumiem.

    PawełJ