  • 1. Data: 2005-01-20 18:25:17
    Temat: ZUS - wyzsze i nizsze skladki
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    zupelnie ucichla sprawa podwyzki ( i obnizki dla rozpoczynajacych dzialalnosc )
    skladek ZUS. Czy ktos wie, co dalej z tym projektem? Ostatnia informacje
    znalazlem w Gazecie Prawnej, nowe skladki mialyby obowiazywac od kwietnia.

    pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2005-01-20 19:58:23
    Temat: Re: ZUS - wyzsze i nizsze skladki
    Od: "saint0" <s...@p...fm>

> [...]
    > znalazlem w Gazecie Prawnej, nowe skladki mialyby obowiazywac od kwietnia.

    Dolaczam sie do pytania, tez sledze ta sprawe ale nie moge znalezc
    potwierdzonych
    informacji na ten temat, a chce rozpoczac dzialalnosc i bylbym objety znizka
    na ZUS,
    wiec niewiem czy wogole warto jeszcze czekac i czy cos z tego bedzie ?
    Ktos moze potwierdzic ten kwietniowy termin ?

    pozdr.
    Si

  • 3. Data: 2005-01-21 07:27:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    saint0 napisał(a):

> [...]
    > wiec niewiem czy wogole warto jeszcze czekac i czy cos z tego bedzie ?
    > Ktos moze potwierdzic ten kwietniowy termin ?

    To jest pytanie do sejmu nie do grupy.
    A sejm, rząd i cała ta machina na razie knuje po cichu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2005-01-21 07:42:54
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Projekt zmian w ZUSie Pana Hausnera szczęśliwie przepadł w Sejmie tzn.
    został ODZUCONY.

  • 5. Data: 2005-01-21 07:45:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Andrzej napisał(a):
    > Projekt zmian w ZUSie Pana Hausnera szczęśliwie przepadł w Sejmie tzn.
    > został ODZUCONY.

    To było dawno i nie prawda.
    Teraz knują nowy. Hausner publicznie ogłosil że projekt zostanie
    'poprawiony" i 'złagodzony' i liczy że ten nowy przejdzie.

    Padł termin kwietiowy bo to najkrótszy mozliwy termin do przejścia całej
    ścieżki legislacyjne od początku. Tamten stary projekt miał wejśc w
    zycie od sycznia, gdyby przeszedł.

    A poza tym pisz pod cytatem, nie ładnie publicznie pluć na podłogę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2005-01-21 20:14:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    1234567890123456789012345678901234567890123456789012
    345678901234567890123456
    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:40aa.00000a27.41eff78c@newsgate.onet.pl> wstukał:

> [...]
    > znalazlem w Gazecie Prawnej, nowe skladki mialyby obowiazywac od kwietnia.

    Wiesz co? Trzeba było się nie pytać i nie wywoływać... ;>
    W RMFie lub ZETce słyszałem dziś po południu, że maja się tym zająć w
    przyszłym... (nie pamietam czy tygodniu, czy miesiącu na pewno nie roku) i
    że pracodawcy pomimo złagodzenia są przeciwni dodatkowym obciążeniom.

    --
    +++++++++++++++++++++++++ Grosch's Law ++++++++++++++++++++++++++++
    Computing power increases as the square of the cost. ++++++++++++++

  • 7. Data: 2005-01-22 09:03:57
    Od: "saint0" <s...@p...fm>

> [...]
    > przyszłym... (nie pamietam czy tygodniu, czy miesiącu na pewno nie roku) i
    > że pracodawcy pomimo złagodzenia są przeciwni dodatkowym obciążeniom.

    I znalazlem cos :-)
    Z serwisu bankier.pl , cytuje :

    Jaruga-Nowacka: 15 II Sejm zajmie się ustawą o ZUS dla przedsiębiorców

    15 lutego Sejm zajmie się jedną z kluczowych ustaw z planu oszczędnościowego
    dotyczącą zróżnicowania składek dla przedsiębiorców. Projekt czeka już na
    rozpatrzenie - powiedziała PAP wicepremier Izabela Jaruga-Nowacka.

    pozdr.
    Si

  • 8. Data: 2005-01-23 17:47:20
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > dotyczącą zróżnicowania składek dla przedsiębiorców. Projekt czeka już na
    > rozpatrzenie - powiedziała PAP wicepremier Izabela Jaruga-Nowacka.

    znalazlem : http://ks.sejm.gov.pl/proc4/opisy/3684.htm

    Szkoda tylko, ze rozwiazanie, ktore moze poprawic sytuacje zaczynajacych
    dzialalnosc wrzucili do jednego wora z podwyzka dla juz prowadzacych. Ot, taka
    nasza polska specyfika :-(
    Zawsze beda mogli powiedziec, ze chcieli dobrze, tylko ustawa nie przeszla.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2005-01-23 18:56:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:13df.00000387.41f3e327@newsgate.onet.pl> wstukał:

    > Witam,
    >
    > znalazlem : http://ks.sejm.gov.pl/proc4/opisy/3684.htm

    Czy sie mylę, czy mogą to sobie od razu do kosza wyrzucić? [1]

    --
    6. If everything seems to be going well, you have obviously++++++++

  • 10. Data: 2005-01-23 19:47:50
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Czy sie mylę, czy mogą to sobie od razu do kosza wyrzucić? [1]

    Pierwsze czytanie jest przewidziane w porzadku obrad 15 lutego :

    http://www.sejm.gov.pl/prace/2005r/pos97p.htm

    Pozdrawiam

    Darek