    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pytanie o VAT od umów "ciągłych".
    Date: Thu, 5 Dec 2002 10:01:44 +0100

    Witam !
    Widziałem gdzieś (GP ? Infor ? Rzepa ?) że w toku były lub są
    nowelizacje wg których m.in. VAT od umów długookresowych
    musiałby być naliczany "za dany miesiąc".
    Inaczej mówiąc - w przypadku takiej umowy byłyby inne zasady
    wystawiania faktury VAT, nie "do 7 dni od wykonania" a "w
    miesiącu wykonania" - jakoś tam było że f-ra powinna mieć
    datę wystawienia w ostatnim dniu miesiąca i nie mogłaby być
    wystawiona w miesiącu następnym (pamiętam komentarz: w praktyce
    trzeba by kredytować VAT :[).

    Czy ktoś sobie nie przypomina jaki jest:
    - stan tych nowelizacji
    - stan prawny "na dziś" ??
    (właśnie mi się przypomniało bo wystawiałem fakturę :>)

    Pozdrowienia, Gotfryd