  • 31. Data: 2013-02-01 13:02:20
    Temat: Re: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 30 Jan 2013 23:06:21 +0100, cyklista <c...@i...pl>
    wrote:

    >A Ty w tym przypadku chyba przeceniasz magiczną moc rynku.
    >(Patrz np. sprawa opłat za rozmowy w roamingu.:
    >http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka
    /2012/06/ue-wymusila-tanszy-roaming
    >)
    >Nie sądzę żeby rynek wymusił jakieś zmiany w tymi kierunku, Firma
    >wprowadzająca taką funkcję nic by nie zyskała, a ryzykowałaby tylko
    >odejściem niezadowolonego klienta do konkurencji.

    a czy urzędnik ustala opłaty za minutę rozmowy w kraju? Jak w 1998
    roku kupiłem swój pierwszy telefon GSM to płaciłem 3 złote + VAT za
    minutę rozmowy, a dziś mam ileś minut w ramach abonamentu.
    Dało się?

    >Nie koniecznie. Wybór programu księgowego często jest dziełem,
    >przypadku, (bo akurat był pod ręką, bo dołączyli demo do gazety, bo
    >znajomy też taki ma, bo była reklama w TV itd.), a później tak już

    i koniecznie potrzebujesz ustawy by uchroniła Cię przed Twoim
    lenistwem w momencie wyboru narzędzia?

    Wiele programów działa w oparciu o standardowe bazy danych (np. MS
    SQL), więc chyba nie ma problemu z wyciągnięciem z nich danych, nawet
    jeśli pp. Tusk, Kaczyński, Schetyna czy Grodzk (wybór zupełnie
    przypadkowy) nie pochylą się i zadumają nad problemem ustawowego
    uregulowania Wielkiego Problemu Eksportu i Importu Danych Służących do
    Rozliczeń Podatkowych?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski