  • 1. Data: 2003-02-07 13:21:22
    Temat: RCX zamiast RCA w Płatniku
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    po zainstalowaniu nowej wersji Płatnika zamiast i wygenerowaniu np. DRA, RCA
    drukuje DRA i zamiast RCA - jakiś dokument RCX oraz w dolnej części kartki
    jakieś "śmieci". Czy ktoś z Was również spotkał się z czymś takim?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-02-07 13:41:17
    Temat: Re: RCX zamiast RCA w Płatniku
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > drukuje DRA i zamiast RCA - jakiś dokument RCX oraz w dolnej części kartki
    > jakieś "śmieci". Czy ktoś z Was również spotkał się z czymś takim?
    Jacku ... nie przejmuj sie. te śmieci to coś w rodzaju kodu paskowego z
    zapisem wszestkich informacji dla skanera.
    Jak nie będziesz elektronicznie przesyłał danych to pójdziesz z torbami,
    drukując formularz. Na atrament nie wydolisz :))))))
    Ja drukuję tylko DRA ..... mam w dupie (i na CD) pozostałe formularze.

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2003-02-07 13:50:48
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    fart wrote:

> [...]
    > torbami, drukując formularz. Na atrament nie wydolisz :))))))
    > Ja drukuję tylko DRA ..... mam w dupie (i na CD) pozostałe formularze.

    Śmieci -jasne
    A co z RCX zamiast RCA? Ktoś wie?

  • 4. Data: 2003-02-07 14:10:42
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Śmieci -jasne
    > A co z RCX zamiast RCA? Ktoś wie?
    Zus sobie wprowadził takie oznaczenie dokumentu żeby odróznic RCA
    komputerowe od Ręcznego :)

    PawełJ