  • 1. Data: 2002-04-22 11:25:48
    Temat: TBS - a odliczenia
    Od: "Leo" <l...@p...onet.pl>

    Witam i mam pytanie w związku z mieszkaniami w TBS (Towarzystwo Budownictwa
    Społecznego) czy wpłatę - tzw kaucję - można sobie odliczyć od podatku??
    jest to moje pierwsze mieszkanie. Wydaje mi się że nie ma takiej możliwości
    bo w sumie nie jestem właścicielem tego mieszkania, ale może są jakieś ulgi
    z tym związane? Bądź co bądź kwota kaucji jest jak dla mnie znaczna (ok
    11000 zł). Zamierzam wziąć kredyt na tę kwotę, jeszcze niedawno coś bylo
    słychać odnośnie ulg od kredytów związanych z zakupem mieszkania. Czy w tym
    przypadku można jakieś odliczenia zastosować?
    Pozdrawiam
    LM