  • 1. Data: 2004-10-04 05:21:54
    Temat: RE: faktura vat dla samorządu studenckiego - Może ktoś się pokusi??? ;-)
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    CZY MOŻE KTOŚ SIĘ POKUSI O INTERPRETACJĘ?
    ;-)

  • 2. Data: 2004-10-04 06:01:02
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > CZY MOŻE KTOŚ SIĘ POKUSI O INTERPRETACJĘ?
    > ;-)

    Ja nie będę nic interpretował.

    Co Ci przeszkadza wpisać na fakturze dane, które sobie życzy nabywca ?

    Przecież to zmartwienie nabywcy co on zrobi z tak wystawioną fakturą.

    Najważniejsze, żebyś Ty odprowadził swój podatek w terminie :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 3. Data: 2004-10-04 18:17:16
    Od: "Przemek Wasilewski" <p...@s...waw.pl>

    niech sie samorząd dowie w kwesturze swojej uczelni, bo jak cos nie tak
    bedzie to mu faktury nie uznaja i jej sobie nigdzie nie zaksieguje.

    U mnie wygladalo to tak, ze jak samorzad, albo organizacja studencka cos
    kupowala to brala fakture na uczelnie.

    pozdro.

    Przemek

  • 4. Data: 2004-10-07 07:48:38
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie będę nic interpretował.
    >
    > Co Ci przeszkadza wpisać na fakturze dane, które sobie życzy nabywca ?
    >
    > Przecież to zmartwienie nabywcy co on zrobi z tak wystawioną fakturą.

    No, niby tak.
    ;-)
    > Najważniejsze, żebyś Ty odprowadził swój podatek w terminie :-)

    No, niby tak.
    ;-)

    Mam jednak wątplitwości - to przecież na wystawcy ciąży obowiązek
    prawidłowego wystawienia faktury.
    Wprawdzie to Zarząd prosił o wystawienie faktury na nich i faktycznie, niech
    to będzie ich zmartwienie co z tym zrobią...

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński