  • 1. Data: 2004-05-20 15:29:53
    Temat: [REQ] Odliczenie odsetek kredytowych za zakup nieruchomości...
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Witam.
    Chciałbym zapytać obeznane osoby, czy można odliczać odsetki od
    zaciągniętego i spłacanego nadal kredytu hipotecznego zaciągniętego w banku
    n apoczątku 2004r., na rzecz wykupu od Urzędu Miasta nieruchomości wraz z
    budynkiem mieszkalnym?
    W budynku tym mieszkam od urodzenia i nie mam innych mieszkań/domów, więc
    zaspokoiłem tym zakupem swoje potrzeby mieszkaniowe.
    Czy w tym przypadku można stosować to odliczenie odsetek:
    http://www.wcip.pl/info_content.php?id=1&p=4 - punkt 4 tabeli

    Czy też nie mogę odliczyć absolutnie nic z powodu iż nie jest to
    nowobudowany budynek?
    Za wszelkie pomocne odpowiedzi - dziękuje.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 2. Data: 2004-05-21 06:22:45
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.wcip.pl/info_content.php?id=1&p=4 - punkt 4 tabeli
    >
    > Czy też nie mogę odliczyć absolutnie nic z powodu iż nie jest to

    Dokładnie tak jest. Nie kupiles mieszkania w NOWOWYBUDOWANYM budynku, wiec
    nie masz prawa do ulgi odsetkowej.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 3. Data: 2004-05-21 15:51:34
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 maj o godzinie 08:22, na pl.soc.prawo.podatki, Lesio5 napisał(a):

    > Dokładnie tak jest. Nie kupiles mieszkania w NOWOWYBUDOWANYM budynku, wiec
    > nie masz prawa do ulgi odsetkowej.

    Dziękuje za odpowiedź.

    --
    Pozdro... Artur Ch.