  • 1. Data: 2005-02-22 21:17:41
    Temat: Rabat, mieszkanie i podatek od tego?
    Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@spam.nie>

    Witam wszystkich.

    Sorrki jeśli takie cos już tu się pojawiło ale nie mogę znaleźć.
    Jest taka sytuacja.

    Lokator zmienia prawo do lokalu z lokatorskiego na własnościowe.
    Spółdzielnia mieszkaniowa daje mu pewien rabat.
    A teraz jak się okazuje wystawia PIT-8C
    i trzeba od wysokości tego rabatu odprowadzić podatek.

    Jaki jest przepis prawny, że od rabatu płaci się podatek?
    Przyznam szczerze, że nie słyszałem żeby np. ktoś,
    kto w salonie samochodowym dostał rabat na samochód
    płacił od tego jakiś podatek. To w takim razie dlaczego
    jest jakiś dziwny podatek od tego rabatu na mieszkanie?

    Jeszcze kilka lat temu państwo oddawało podatnikowi jak
    wykupił mieszkanie a teraz od podatnika wyciągają kasę
    bo dostał rabat?
    Na jakiej podstawie?
    --
    Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l : BliSki(tu kreska)Wp (a') wirtualna (kropa) i tu

  • 2. Data: 2005-03-04 17:19:36
    Temat: Re: Rabat, mieszkanie i podatek od tego?
    Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@spam.nie>

    "BliSki." autowrote:
    > Jaki jest przepis prawny, że od rabatu płaci się podatek?

    I nikt z Was naprawdę nic w tym temacie nie wie?????