  • 1. Data: 2005-02-22 21:24:10
    Temat: czy jest jakiś podatek od odpłatnego wynajmowania garaży??
    Od: "Marcin Wrazidło" <m...@g...pl>

    Witam.
    Przymierzam się do poszeżenia dg o odpłatne wynajmowanie garaży, a w
    przyszłości również mam zamiar otworzyć parking strzeżony. W związku z tym mam
    pytanie, czy oprócz podatku dochodowego i gruntowego jest jeszcze jakiś
    podatek na tą okazję?? A może jest jakiś podatek lokalny albo jakaś lokalna
    opłata??
    Proszę o pomoc, bo nie wiem czy mi się to będzie w tej sytuacji opłacać.
    maw2be

  • 2. Data: 2005-02-22 23:12:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Feb 2005, Marcin Wrazidło wrote:

> [...]
    >+ pytanie, czy oprócz podatku dochodowego i gruntowego jest jeszcze jakiś

    ...hm... VAT ??
    Przecież garaż to nie "lokal mieszkalny" więc pod zwolnienia pewnie
    nie podlega...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)