  • 1. Data: 2005-02-22 21:16:43
    Temat: Rezerwa na odprawy emerytalne,rentowe
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    Witam
    Czy ktos wie jak wyliczyc rezerwe na podatek dochodowy od osob prawnych z
    tytulu odpraw emerytalnych, rentowych? Ewentualnie gdzie tego szukac? I jak
    to zaksiegowac?
    Pozdrawiam
    Malgosia

  • 2. Data: 2005-02-23 10:27:56
    Temat: Re: Rezerwa na odprawy emerytalne,rentowe
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/22/2005 10:16 PM, Użytkownik Megan napisał:
    > Witam
    > Czy ktos wie jak wyliczyc rezerwe na podatek dochodowy od osob prawnych z
    > tytulu odpraw emerytalnych, rentowych? Ewentualnie gdzie tego szukac?

    Zdaje się, że w odpowiednim MSRze, ale dokładnie nie wiem bo polskiego
    przekładu nie mam a obcych języków nie znam. Zresztą w mojej firmie
    wysokość rezerw przyjęta jest na podstawie własnych szacunków
    (przyznaję: audytor marudzi).

    > I jak to zaksiegowac?

    W bilansie wykazujesz w pozycji "Rezerwy na świadczenia emerytalne i
    podobne" a księgujesz tak...
    http://gospodarka.gazeta.pl/firma/2,31455,,,,5144820
    ,P_INFOREXT.html

    --