  • 1. Data: 2005-06-16 17:01:56
    Temat: Rachunek do umowy zawartej przed rozpoczęciem DG
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Jeszcze przed otworzeniem DG, w styczniu, podpisałem umowę o dzieło. W
    umowie był punkt, że wynagrodzenie dostanę w czerwcu. W międzyczasie, w maju
    otworzyłem DG i wszedłem w VAT. Teraz firma od umowy o dzieło chce mi
    wypłacić honorarium i potrzebuje ode mnie rachunek. Rozumiem, że pomimo iż
    mam już DG+VAT, mogę wystawić im zwykły rachunek jako osoba prywatna, do
    umowy zawartej sprzed rozpoczęcia DG?