  • 31. Data: 2006-04-18 20:49:04
    Temat: Re: Rachunek od zwolnionego z podatku VAT
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik " Darek D." <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > I jest to być może dobry sposób odpowiedzi na każde postawione tutaj
    > pytanie,
    > oprócz oczywiście ulubionej przez Ciebie odpowiedzi pytaniem na pytanie.

    > Teraz to odkryłeś, czy może wcześniej? Nie żartuję.

    Mam dość.
    PLONK

  • 32. Data: 2006-04-18 20:52:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Apr 2006, Darek D. wrote:

    > Teraz to odkryłeś, czy może wcześniej? Nie żartuję.

    Zadaj groups.google.pl pytanie o tę grupę i 50000zł, 50000 "50 000"
    oraz 50kzł. Powinieneś mieć jasność.

    To już ci CEF wyjasnił o co "po prostu" pytałem.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 33. Data: 2006-04-18 22:40:46
    Temat: Re: (OT) Rachunek od zwolnionego z podatku VAT
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Z powodu... - jak zawsze o KONKRETY mi tylko chodzi.
    > Czy to można już podciagnąć pod goźbę karalną?!
    > Przepraszam ale słowo "Ty" zwracając się na piśmie do innej osoby,
    zwyczajowo
    > rozpoczynamy WIELKĄ LITERĄ.

    Chłopie, idź jeb..ji się głową o mur ze dwa razy, moze wtedy przejrzysz na
    oczy. Jesteś z Samoobrony czy jakiejs innej bandy?
    "Gotfryd Smolik news" jest tu od zawsze (przynajmniej ja widzę tego
    człowieka od chyba kilku lat). Wiele osób traktuje jego słowa jak słowa
    porządnego doradcy skarbowego :) I co jak co, ale przypieprzanie się do
    niego jest co najmniej nie na miejscu. To tak jakbyś jako nastolatek
    pyskował do starszej osoby (mądrej i normalnej!). Troche szacunku do
    "starszyzny"! No chyba że chcesz zeby Twoje posty pozostawały bez odpowiedzi
    (lub odpowiadały osoby z poziomem Twojej wiedzy).

    Masz czarno na białym napisana odpowiedź na swoje pytanie. I naprawdę: jeśli
    nie chcesz tego zrozumieć, to nie zrozumiesz! Spróbuję inaczej ci
    odpowiedzieć - może to zrozumiesz: CO NIE JEST ZABRONIONE, JEST DOZWOLONE.

    --
    jacenty
    www.goldap.info.pl

  • 34. Data: 2006-04-18 23:20:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jacenty,

    Wednesday, April 19, 2006, 12:40:46 AM, you wrote:

    [......]

    Oczywiście masz rację ale mam serdeczną prośbę - nie dokarmiaj. To się
    żywi w ten sposób.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2006-04-19 07:30:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    >
    > [......]
    >
    > Oczywiście masz rację ale mam serdeczną prośbę - nie dokarmiaj. To się

    Ale czasem to takie fajne... lepsze niż lamy w zoo ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 36. Data: 2006-04-19 09:49:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Wednesday, April 19, 2006, 9:30:27 AM, you wrote:

    > Ale czasem to takie fajne... lepsze niż lamy w zoo ;-)

    Kogóż to moje stare oczy widzą? ;-D

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2006-04-19 10:07:13
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Kogóż to moje stare oczy widzą? ;-D

    No cóż, zatęskniłam za wami ;-)
    Taki masochizmy chyba ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 38. Data: 2006-04-19 10:46:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Wednesday, April 19, 2006, 12:07:13 PM, you wrote:

    > No cóż, zatęskniłam za wami ;-)

    A my za Tobą teskniliśmy tak długo... :'(

    > Taki masochizmy chyba ;-)

    Wiesz... Teraz można przeczytać tak dziwne rzeczy na grupie, że chyba
    faktycznie masochizm ;->

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl