  • 1. Data: 2006-04-14 14:14:05
    Temat: Roliczenie podatku za r 2005 - biznes internetowy
    Od: "solvi" <w...@g...com.pl>

    Witam,

    Mam pewien problem. Nie wiem jak się rozliczyć z podatku.
    Nawiżałem współpracę z firmą WAPSTER której udostępniam miejsce
    na mojej
    stronie w zamian za prowizję za sprzedaż.
    Umowa opiera się o dzierżawę.
    Dodatkowo pracuję na pełen etat i w kilku firmach na umowe o dzieło.

    Jaki pit mam wypełnić, 36 czy 37?
    Odnośnie tego biznesu internetowego:
    - Czy koszt opłaty za domene i serwer moge sobie jakoś odjąć od
    tego
    dochodu?
    - Co mam wpisać w poszczególne pola PITu? (Przychód, dochód,
    zaliczka
    pobrana.. itp)

    Będe wdzięczny za odpowiedź.

    Pozdrawiam