  • 1. Data: 2006-04-14 16:36:44
    Temat: Ewidencja Vat - jakie ksiegi prowadzic?
    Od: "KdeZoo" <t...@w...cut.pl>

    Witam,

    Zakupilem nastepujace ksiegi:
    VAT - ewidencja nabycia towarow i uslug
    VAT - ewidencja sprzedazy

    Wystarczą mi te dwie czy jeszcze coś powinienem prowadzić, aby wszystkie
    potrzebne dane były ewidencjonowane?

    Oczywiście Księga przychodów i rozchodów jeśli chodzi o podatek jest
    prowadzona także.

    Pozdawiam

  • 2. Data: 2006-04-18 18:43:56
    Temat: Re: Ewidencja Vat - jakie ksiegi prowadzic?
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > potrzebne dane były ewidencjonowane?
    >
    > Oczywiście Księga przychodów i rozchodów jeśli chodzi o podatek jest

    O ile mi wiadomo to ta pierwsza nazywa się VAT-ewidencja zakupów.
    Może być jeszcze ewidencja środków trwałych, ewidencja przebiegu pojazdów.
    Więcej grzechów nie pamiętam ;)

    Ania