  • 11. Data: 2002-05-16 05:46:45
    Temat: Re: 0,30 PLN na FGSP - przelewac?
    Od: "Janusz B." <j...@p...wp.pl>

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in
    > A co to była za dyskusja?

    "Bankowe konto internetowe" z 15 kwietnia.

    > Co to za numer referencyjny transakcji?

    chodzilo mi o to, ze teraz majac swistek z banku moge na nim napisac lp. np
    1/4 i potem w KPiR w lp. wpisac ten numer i zaznaczyc, ze to dowod wplaty.
    (tam gdzie wpisuje numer faktury) a w tym przypadku co mam tam wpisac? nie
    ma lp. na internetowym blankiecie, nie mam co wpisc tam gdzie powinien byc
    numer dokumentu... i co z tym?

    Ktos juz pewnie tego uzywa, jak to ksiegujecie?

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 12. Data: 2002-05-16 07:15:38
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JerryU" napisał w wiadomości

    > Zapłać na jednym przelewie za cały rok z góry i po problemie.

    Jestem pod wrazeniem. Ze tez na to wczesniej nie wpadlem :-)

    Damir

  • 13. Data: 2002-05-16 07:30:27
    Od: "JerryU" <j...@p...com.pl>

    > Założyć sobie Biznes konto w mBanku i przelewać do ZUSu za darmo.

    Tylko pod warunkiem że masz darmowy ( ryczałtowy) dostęp do internetu ?!
    W innym wypadku mimo wszystko taniej wychodzi zapłacić jednym przelewem za
    rok z góry.

    Pozdr.
    JerryU

  • 14. Data: 2002-05-16 07:45:07
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 16 May 2002 07:46:45 +0200, Janusz B. napisał(a):
> [...]

    >ma lp. na internetowym blankiecie, nie mam co wpisc tam gdzie powinien byc

    Przecież to nie jest dokument... przeedytuj źródło i dopisz np. "1/o/5/2002" :-)

    Pozdruffka,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 15. Data: 2002-05-16 09:38:37
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Janusz B. <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abvh1d$uj1$...@s...silesia.pik-net.pl...
> [...]
    > ma lp. na internetowym blankiecie, nie mam co wpisc tam gdzie powinien byc

    Może trzeba zrobic wydruk transakcji?
    WS

  • 16. Data: 2002-05-16 10:02:34
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    Jacek Osiecki wrote:
    > Przecież to nie jest dokument...

    Zgadza się. To jest kopia dokumentu elektronicznego, którego oryginał
    znajduje się na serwerze w banku.
    --
    pjo

  • 17. Data: 2002-05-16 13:11:35
    Od: "Janusz B." <j...@p...wp.pl>

    "Piotr J. Ochwal" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zgadza się. To jest kopia dokumentu elektronicznego, którego oryginał
    > znajduje się na serwerze w banku.

    mam pytanie czym sie rozni kopia elektorniczna od oryginalu?
    dokumenty elektroniczne wlasciwie sie nie kopiuje, a klonuje....

    ale wracajac do tematu.
    na pewno ktos z Was ma juz konto elektorniczne. przy zwyklym wpisywalo sie w
    miejsce na numer faktury: BDW. a teraz co mam wpisac?

    Janusz

  • 18. Data: 2002-05-16 16:00:22
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    > Np. w Inteligo każda transakcja ma unikalny numer, wykazywany
    > na wyciagach (generowanych automatycznie, na żądanie,
    > z filtrem). W mBanku pewnie też ma :> tylko klientowi nie
    > została udostepniona.

    przelew zewnętrzny faktycznie ma. Niedługo będzie go widać na WWW i
    będzie można sobie wydrukowac kwita podobnie jak w Inteligo.
    --
    pjo

  • 19. Data: 2002-05-16 16:01:39
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    Janusz B. wrote:
    > mam pytanie czym sie rozni kopia elektorniczna od oryginalu?

    Każda kopia różni się od orygnału tym, że aby nadać jej wiarygdność
    trzeba ją odpowiednio uwierzytelnić. Np. napisać na niej "za zgodność
    z oryginałem" + data i podpis
    --
    pjo

  • 20. Data: 2002-05-16 18:18:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)"
    <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Popieram, też założyłem.
    > Przelewy do ZUS za darmo, bez wypisywania
    papierków, z domciu przez
    > internet.

    Czyli uruchomili ta opcję ze strony internetowej,
    nie trza juz telefonem przez mlinkę ?
    A jak z potwierdzeniami via fax i ściągane drogą
    internetową w sesji szyfrowanej, jest już to ?

    Sark