  • Data: 2002-01-23 09:22:15
    Temat: Re: 0% (7%) VAT na mieszkanie od developera POMOCY !!!
    Od: "Radoslaw Podhorecki" <m...@a...gdansk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sęk w tym, ze nie,

    wynegocjowałem zmianę w zapisie umowy i za datę wpłaty uznaje się dzień
    obciążenia mojego rachunku potwierdzoną kopią dokumentu potwierdzającego
    przelew.

    natomiast on tłumaczy, ze obowiązek podatkowy powstaje niezależnie od
    zapisów umowy w dniu uznania jego rachunku (mimo dogłębnej analizy nie udało
    mi się potwierdzić jego racji)