    From: "RobertO" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 0% (7%) VAT na mieszkanie od developera POMOCY !!!
    Date: Thu, 24 Jan 2002 12:28:45 +0100

    pewnie warto, zawsze to jakiś papierek przetargowy ...
    ale i tak US nie ponosi odpowiedzialności za udzielone informacje ...
    To że twój US (tam możesz się zwrócić do US o informacje (Ordynacja)) wyda
    opinię pozytywną dla Ciebie to nie oznacza że US developera będzie miał
    takie samo zdanie....
    Sam zwróciłem się kiedyś do US, odpowiedzieli mi na moją korzyść, ale
    okazało się że i tak błędnie zinterpretowali przepisy (później była
    interpretacja MFin., też na moją korzyść, ale inna)

    Użytkownik "Radoslaw Podhorecki" <m...@a...gdansk.pl> napisał w
    wiadomości news:a2onvr$otn$1@news.tpi.pl...