    From: Asen <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: 1% i wskazanie na jaki cel/osobę
    Date: Sun, 4 Jan 2009 06:00:04 -0800 (PST)

    W rozliczeniach za 2007 rok taśmowo wypełniałem 1 procent na fundację
    Dzieciom "Zdążyć z pomocą" z przeznaczeniem na konkretne dziecko
    wpisując w pole "Inne informacje" imię i nazwisko dziecka. Prowadziłem
    notatki z pitów i sprawdzałem u mamy dziecka, wszystkie kwoty z
    grubsza pojawiły się na ich podkoncie.

    W tym roku z tego co widzę są dodatkowe pola:
    (PIT37) I. Informacje uzupełniające: w poz. 128 można podać cel
    szczegółowy 1% oraz poprzez zaznaczenie kwadratu w poz. 129 wyrazić
    zgodę na przekazanie OPP danych, o których mowa w art.45c ust.5
    ustawy, tj. imienia, nazwiska, adresu oraz wysokości kwoty z poz. 126

    Jeden procent można przeznaczyć składając każdy z poniższych pitów
    - PIT28 za 2008: http://mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_podatkow
    e/pit_2008/pit-28-2008.pdf
    - PIT36 za 2008: http://mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_podatkow
    e/pit_2008/pit-36-2008.pdf