  • Data: 2002-01-12 13:17:12
    Temat: Re[2]: Kreseczki w NIP-ie
    Od: b...@i...pl (biurach) szukaj wiadomości tego autora

    przeczytałem, Gotfryd,

    Friday, January 11, 2002, 6:29:24 PM, you wrote:

    GSld> On 11 Jan 2002, Budzik wrote:

> [...]
    GSld> [...]

    GSld> Mam watpliwosci.
    GSld> O ile wiem USy (przynajmniej jakis czas temu) potrafily sie
    GSld> przyczepic o forme zapisu (przypomne ze "kreski" drzewiej
    GSld> byly - dla spolek handlowych - w innym miejscu).
    GSld> A i dzis SH maja gdzie indziej niz OF...
    GSld> Moze jednak *czasami* kreski sa wymagane ??
    GSld> (nie "dlatego ze program tak chce" :] ale "ze prawo
    GSld> wymaga" ?)

    GSld> Pozdrowienia, Gotfryd

    nie MÓW BZDUR, jakie i gdzie prawo tego wymaga - pomysl zanim
    palniesz, 7 lat temu kontrole były sformalizowane - cały czas
    narzekamy na głupich i niedouczonych urzedasow (ortogr). nie
    powielajmy ichnich bzdur.

    --
    Pozdrawiam,
    biurach mailto:b...@i...pl