  • Data: 2002-01-12 11:21:27
    Temat: Re: Kreseczki w NIP-ie
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]

    Policzenie cyfr nie mowi nic o znaczeniu kreseczek.

    > Mam watpliwosci.
    > O ile wiem USy (przynajmniej jakis czas temu) potrafily sie
    > przyczepic o forme zapisu (przypomne ze "kreski" drzewiej
    > byly - dla spolek handlowych - w innym miejscu).

    Ja tez.
    Stara s.c. miala
    676-005-xx-xx
    po wyrejestrowaniu i zalozeniu innej nowej w tym samym us ma
    676-20-xx-xxx

    AGH ma
    677-000-xx-xx
    a we wrocjalwi uczelnie panstwoea (chyb Politechnika)
    xxx-xx-xx-xxx

    > A i dzis SH maja gdzie indziej niz OF...
    > Moze jednak *czasami* kreski sa wymagane ??
    > (nie "dlatego ze program tak chce" :] ale "ze prawo
    > wymaga" ?)

    Pan w US powiedzial, zeby sobie tym d.. nie zawracac,
    bo oni maja wazniejsze sprawy...

    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Boguslaw