  • 41. Data: 2009-01-08 23:19:06
    Temat: Re: 2009 rok
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 23:57:03 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Jak jesteś głównie zlecenio*dawcą* i zamawiającym to owszem :P
    > (patrz posty, jak to zarządy i księgowi lubią napis "MP").

    Ale masz to przećwiczone że nie lubią czy "gdzieś ktoś powiedział"?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 42. Data: 2009-01-08 23:40:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-08, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > OSTATNIO?
    > Ja tak mam od 7 lat :P
    > Ile guzów oberwałem za przytaczanie "przeterminowanych" przepisów...
    > Dobrze że na grupie, a nie od US :D

    A to mnie pocieszyłeś. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2009-01-10 11:33:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2009, Tomek wrote:

    > Ale masz to przećwiczone że nie lubią czy "gdzieś ktoś powiedział"?

    Nie ćwiczyłem, bo pakowanie się w sprawdzanie że księgowy *oczywiście*
    nie lubi mieć więcej roboty skoro może mniej wydawało mi się zbędne ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2009-01-10 12:42:54
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-01-2009 o 12:33:22 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Nie ćwiczyłem, bo pakowanie się w sprawdzanie że księgowy *oczywiście*
    > nie lubi mieć więcej roboty skoro może mniej wydawało mi się zbędne ;)

    Ja znam jednego MP który robi serwisy www od kilku lat,
    idzie mu dobrze i nic nie wiem żeby ktoś go za to MP
    "zwolnił", dlatego się pytam - bo ta kasowość by mi
    oszczędzała trochę czasu (i pieniędzy - za zakupy płacę
    zawsze od razy, a ostatnio zapłatę za jedną fakturę po ponad miesiącu
    dopiero wyszarpałem - a z tego co czytam to i tak był expres).

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek