  • Data: 2003-07-24 09:18:58
    Temat: Re[4]: Przemeldowanie - a DG - proszę o pomoc
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 24 lipca 2003 o godzinie (09:58:33) napisano:
    K> Ok - zatem:
    K> - w mieście X składam (złożyłem już) NIP-3 jako osoba fizyczna

    Sorki, zrobilem literowke w swoim poscie - nie NIP-3 tylko NIP-1! Niby
    wynika to z kontekstu, ale widze, ze wprowadzilo Cie w blad.
    Przeczytaj naglowki formularzy NIP, a wszystko bedzie jasne.

    K> - w mieście A (tam mam starą DG) składam NIP-1 i informuję o zmianie
    K> zamieszkania/zameldowania
    K> - w mieście B (tam mam starą DG jako SC) składam NIP-2 i również informuję o
    K> zmianie zamieszkania/zameldowania
    K> ponadto:
    K> - w mieście A w UM składam wniosek (whatever ;-) o aktualizację wpisu -
    K> czyli informacje o tym gdzie mieszkam
    K> - w mieście B - to samo w sprawie SC
    K> i do tego:
    K> - w mieście X składam 2 pisemka, że prowadzę firmy A i B na zasadach
    K> ogólnych i księgi są w A i B

    K> Czy teraz już dobrze? :-)

    Nie do konca. Ale w tej chwili nie moge Ci odpisac, bo nie mam
    czasu. Wieczorkiem...

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl