  • Data: 2003-07-24 08:41:09
    Temat: Re: Przemeldowanie - a DG - proszę o pomoc
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bfo5dj$da7$1@news.polbox.pl...
> [...]
    NIP.

    > A jak miał bym to zrobić i czy powinienem? Ja żadnych takich akcji nie
    > wykonywałem (a już na pewno świadomie) :-)))

    No wlasnie nie powinien Pan...., dlatego Godfryd pytal,
    czy nie zostal Pan przestepca..

    Ale pisal Pan tak, ze mozna bylo miec watpliwosci...

    A przy okazji w jednym z Poprzednich postow byl blad i zamiast NIP 1
    odpowiadajacy wklepak NIP 3
    (zenie powinen Panskladac NIP3 tylko NIP3)

    Mile panie W US mowily mi, ze NIP sklada sie w urzedzie "wlasciwym",
    a US-y reszte zalatwiaja "pomiedzy soba".
    (Ale jedna mila pani w US mowila slusznie ze "zazdy odpowiad za siebie")

    Jesli mniepamiec nie myli to dla osoby fizycznej prowadzacej DG siedziba
    to miejsce zamieszkania. wiec wlasciwy urzad dla NIP 1 jest ten od miejsca
    zamieszkania.
    (ale pewny niejestem i nie mam czasu sprawdzac).

    > Do rozliczenia ulgi rementowej nie jest potrzebne? Ale jak już jest to też
    > chyba nie zaszkodzi ;-)

    Oczywisce ze nie szkodzi....
    Ale nie szkodzi tez wiedziec, ze nie jest wymagany...

    Boguslaw